[Rancho] Belettering voor op de motorkap

Op zoek naar die bijzondere Simca, dat ene onderdeel of accessoire voor je gekoesterde bolide? Vind het hier! Alleen voor niet-commercieel gebruik.

Moderator: Paul1100

[Rancho] Belettering voor op de motorkap

Berichtdoor GuyH » 14 jan 2020 22:30

Beste allemaal,

Ik ben op zoek naar de belettering 'Matra Simca' en 'Rancho' die op de motorkap en de achterklep staat van de Rancho.
Kan iemand mij hier aan helpen?

Alvast bedankt.

Grt. Guy
GuyH

Re: [Rancho] Belettering voor op de motorkap

Berichtdoor rubain » 07 maart 2020 19:47

Hoi,

De stickers zijn nog beschikbaar in de club matra-passion, zij hebben de grootste stock van HB Pièces overgenomen, normaal enkel voor leden beschikbaar, maar mss eens contact opnemen, je weet nooit :roll:

Groetjes,

Ruben
rubain

Berichtdoor Minze » 19 apr 2020 19:34

Ik ben benieuwd of je hier aangekomen bent. Mocht het je lukken, mag je me informeren. Ik heb ze op termijn ook nodig.
Wellicht gelijk 2 sets aanschaffen? Of voor het plakken even laten inscannen voor duplicatie. Dan doneren we er een paar sets aan het club magazijn!
Minze

Berichtdoor GuyH » 23 apr 2020 10:40

Na een poos toevallig weer eens het forum bezocht, en zie nu pas de reacties op mijn vraag hierboven.

Ik zal eens contact zoeken met Simca Passion en hopen dat ik aan de belettering kan komen als niet-lid zijnde.

@Minze: Op mijn Rancho heb ik op dit moment op de motorkap 'Matra Rancho' stickers maar ik hoop 'Matra Simca' stickers te kunnen bemachtigen. Waar gaat jouw voorkeur naar uit?
GuyH

Berichtdoor muddy bandit » 24 apr 2020 17:00

Gewoon de belettering gebruiken die bij het bouwjaar van de auto hoort. ;)
muddy bandit

Berichtdoor GuyH » 29 apr 2020 22:38

Helaas een week nadat ik de Franse club heb aangeschreven nog geen antwoord mogen ontvangen.
GuyH

Berichtdoor rubain » 16 mei 2020 14:25

daar vreesde ik al wat voor, hun stock is ook enkel voor leden, net zoals bij de simcaclub...
ik heb destijds eens een setje gekocht op leboncoin (jaaaaren terug) voor de restauratie van mijn toenmalige witte rancho, mijn huidige Rancho is er na herspuiten van de vorige eigenaar Talbot Matra op gekleefd, terwijl het een simca matra is.
dus dit moet er mettertijd nog opkomen, moest het je helpen kan ik ze inderdaad mss wel inscannen als je daar iets aan hebt...
Groetjes,

Ruben
rubain

Keer terug naar Gezocht