Simca dempers Allinquant

Hier kunnen forumleden auto's, onderdelen en accessoires voor Simca's gratis aanbieden, mits minimaal 20 posts aan het forum zijn bijgedragen en op niet-commerciële basis.

Moderator: Paul1100

Simca dempers Allinquant

Berichtdoor brecht » 18 okt 2016 15:25

Beste Simca liefhebbers,

Bij het doorzoeken van mijn grootvader zijn loods heb ik nog 2 nieuwe Simca dempers gevonden.
Hij heeft in de vroegere tijd nog met een simca 1300 gereden en waarschijnlijk zijn dit dempers dat hij daarvoor had gekocht.

Ze zitten nog in de doos. (of wat er toch van over schiet) Allinquant is het merk.

Nu weet ik helemaal niets van Simca af en heb ik ook geen Simca in mijn bezit. Daarom mogen deze dempers weg indien ik daar iemand mee kan helpen.

Richtprijs: 100 euro. (ik baseer mij een beetje op de prijzen die ik op het internet heb gevonden en op prijzen dat ik weet van dempers van andere auto's)

Dit is maar een richtprijs, als ik iemand er een plezier mee kan doen, doe gerust een bod!

hier is de link naar 2dehands.

http://www.2dehands.be/auto-onderdelen- ... 46526.html

Ik kan ze gerust opsturen of je kan ze eens komen bekijken in Staden (West-Vlaanderen)

alvast bedankt voor uw tijd,

Brecht
brecht

Re: Simca dempers Allinquant

Berichtdoor Paul1100 » 18 okt 2016 20:04

In Nederland noemen we deze dingen schokbrekers of schokdempers. Alleen demper kan ook een uitlaatdemper zijn.
Bijlagen
dempers1.jpg
dempers1.jpg (137.19 KiB) 163 keer bekeken
Paul1100

Keer terug naar Aangeboden