Talbot Horizon 1.1 LS

Hier kunnen forumleden auto's, onderdelen en accessoires voor Simca's gratis aanbieden, mits minimaal 20 posts aan het forum zijn bijgedragen en op niet-commerciële basis.

Moderator: Paul1100

Talbot Horizon 1.1 LS

Berichtdoor muddy bandit » 24 mei 2014 14:19

Aangezien ik totaal geen tijd heb om van de Horizon te kunnen genieten mag de Horizon een nieuwe, liefhebbende eigenaar krijgen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bouwjaar 25-02-1981 (franse import 2008, oude franse kenteken = 6658 XT 14)
Kilometerstand is 40916, en dit zijn echte kilometers.
Apk is geldig tot 18-01-2016

De Horizon is ongelast, en is nu nog steeds in een knetterharde staat.
De auto is zowel uitwendig als inwendig behandeld met en zeer degelijke roestpreventie. (gehele interieur is hiervoor gedemonteerd geweest)
De Horizon staat op 4 nieuwe Vredenstein Quatrack 2 all-seizoenbanden (januari 2014 gemonteerd)
Als extra is er een rechter buitenspiegel gemonteerd.

Kortom, deze Horizon is een mooi en degelijk brokje franse nostalgie wat zowel geschikt is voor de sier als voor het dagelijks gebruik.
Deze Horizon heeft afgelpen januari op de clubstand in de MECC in Maastricht gestaan.

Prijsidee is € 2250,=, eventueel licht bespreekbaar.
Maar handelen doe ik alleen naast de auto, en diegenen die denken dat er nog 20% van de vraagprijs af gaat kunnen beter thuis blijven en niet reageren. ;)
muddy bandit

Re: Talbot Horizon 1.1 LS

Berichtdoor erikwag » 26 mei 2014 09:14

muddy bandit schreef:Aangezien ik totaal geen tijd heb om van de Horizon te kunnen genieten mag de Horizon een nieuwe, liefhebbende eigenaar krijgen.
Prijsidee is € 2250,=, eventueel licht bespreekbaar.

Hoi Patrick,

Weet je dit wel zeker, als hij één keer weg is komt het niet snel weer terug.
Daarnaast heb je dan ook geen auto meer van dit mooie merk.
Persoonlijk zou ik er nog een nachtje over gaan slapen (misschien heb je dat ook wel gedaan) maar de keuze is aan jou.
In elk geval krijgt de eventuele nieuwe eigenaar een nette mooie en in goede staat verkerende Horizon.

Groeten,
Erik.
erikwag

Berichtdoor muddy bandit » 26 mei 2014 17:11

Een mens kan wel alles willen hebben, maar dan moet je er ook de nodige tijd en aandacht aan kunnen besteden...
En aan die tijd ontbreekt het mij geheel, begin februari heb ik er voor het laatst een stukje mee gereden.

Ik heb deze Horizon destijds gekocht voor m'n vrouw, maar Annemarie voelt zich niet meer vertrouwd achter het stuur na die herseninfarct vorig jaar.
En m'n zoon (die hem de laatste tijd nog wel eens gebruikte) heeft nu ook een eigen auto gekocht.
Er staat hier een Ford Transit, een Daihatsu Rocky, en de Jeep Wagoneer... samen met m'n toko gaat daar al tijd genoeg in zitten, ik ben bang dat de Horizon daar onder gaat lijden.
En dat vind ik jammer van de Horizon, dan heb ik liever dat een ander er plezier van heeft.

Ik zie wel of er serieuse gegadigden komen, en zo niet gaat de Horizon gewoon op stal in Sauerland.
muddy bandit

Berichtdoor muddy bandit » 23 apr 2015 19:29

Even een upje.

Misschien is er nu een liefhebbende gegadigde? (de belasting voor dit jaar is reeds betaald :mrgreen: )
muddy bandit

Berichtdoor muddy bandit » 25 jun 2015 22:02

Nog steeds te koop, met volle tank.
muddy bandit

Berichtdoor simca ti » 09 jul 2015 21:40

het wil maar niet lukken he met de horizon.
de mensen moeten eens weten hoe goed deze horizon is,knetterhard en technisch buitengewoon goed.
elke keer dat ik in het simcamagazijn was stond jij weer spullen te zoeken om de horizon te perfectioneren.
en iedereen weet ondertussen wel dat wat je beet pakt gelijk goed moet zijn.
dus als er iemand een goede horizon zoekt waar die veel plezier mee kan hebben dan is dat deze wel.
deze horizon wil weer de weg op om km te maken.
simca ti
Grootmeester van het forum

Berichtdoor muddy bandit » 10 jul 2015 00:42

Tsja, via de bekende verkoopsites al bandentrappers en koopjesjagers genoeg gehad die een halve dag wilden proefrijden voor een bod van 4x kiloprijs of een betaling in 4 termijnen, en ook nog een paar kopers uit verweggistan en van een olieplatform uit Venezuela die direct een forse cheque wilden sturen zodat een kennis de auto ook gelijk op kon halen...
Op Marktplaats, Speurders en 2ehands.nl hoef je tegenwoordig niet meer te gaan adverteren als je serieuse gegadigden wilt vinden. :evil:

De Horizon staat me nog niet echt in de weg, als er eind november nog geen serieuse koper is gevonden dan wordt de auto geschorst (of op exportpapieren gezet, moet nog even onderzoeken wat het gemakkelijkste is) en verdwijnt deze in een zolderstalling... dan heb ik over een jaartje of 10 wel weer een barnfind. :D
muddy bandit

Berichtdoor Paul1100 » 10 jul 2015 09:14

Het is wel een mooi karretje om te zien. Ik zou willen dat het een Simca/Talbot 1100 was dan had ik hem meteen opgehaald.
Paul1100

Berichtdoor muddy bandit » 22 sep 2015 23:19

De Horizon staat nog maar een keer op speurders.nl.

http://www.speurders.nl/overzicht/talbo ... ot+horizon

En de eerste prijsdumpertjes hebben zich inmiddels ook al weer gemeld, lezen is voor sommigen blijkbaar toch wel heel moeilijk. :(
muddy bandit

Keer terug naar Aangeboden