Simca foto album

Hier kunnen forumleden auto's, onderdelen en accessoires voor Simca's gratis aanbieden, mits minimaal 20 posts aan het forum zijn bijgedragen en op niet-commerciële basis.

Moderator: Paul1100

Simca foto album

Berichtdoor reus » 15 okt 2017 12:44

simca album1.jpg
Simca liefhebbers opgelet!

Speciaal voor jullie heb ik mijn mooiste foto's van dit helaas verdwenen Franse automerk samengebundeld in een fotoboek. Aan de hand van 47 beschreven modellen wordt inzicht gegeven in de roerige geschiedenis van Simca. Per model zijn twee pagina's ingeruimd. Op de linker pagina een grote foto van de voorzijde van het model. Op de rechter pagina een foto van de zij- en achterkant aangevuld met een blokje algemene geschiedenis van het model en de technische gegevens. De unieke foto's maakte ik de afgelopen jaren op talloze auto evenementen die ik bezocht. De trotse eigenaars van de afgebeelde auto's, die altijd volledige medewerking verleenden aan de fotoshoots, ben ik veel dank verschuldigd.

Het formaat van het fotoboek met harde kaft, dat 96 pagina's telt, is bijna A4, liggend. Dit boek is niet verkrijgbaar bij de (boek-)handel. Tot nu toe verkocht ik dit boek alleen op evenementen. Nu kan iedereen het bestellen. Voor € 35 stuur ik je het boek, goed verpakt, toe. Als je de moeite neemt het bij mij thuis (Vaassen) op te halen betaal je € 30. Bovendien maak je dan kans op een kop koffie en kun je dan mijn andere boeken (Alfa Romeo, Citroën en 3 delen Opel) inzien.

Dit boek verdient een plaats in de boekenkast van iedere ware Simca fan.

vriendelijke groet, Hendrik Jan Bakker uw trouwe Simca fotograaf
reus

Keer terug naar Aangeboden