even voorstellen Simcaonderdelen

Stel hier jezelf en je auto(s) voor, het liefst met foto's natuurlijk. Leuk voor alle Simca liefhebbers!

Moderator: Paul1100

even voorstellen Simcaonderdelen

Berichtdoor Simcaonderdelen » 28 sep 2015 20:05

Hallo allemaal,
Ik ben Ben Silvius uit Herwijnen (bij Gorinchem). Ik ben lang geleden al lid geweest van de Simca club. Met Simca ben ik al vanaf mijn vroege jeugd in aanraking geweest door mijn vader wiens eerste Simca in 1959 een nieuwe Beaulieu was. Na de tweede Beaulieu kwam er een 1500 Break, daarna een 1100 Break. Mijn eerste Simca was een 1000 van 1964. Daarna heb ik altijd andere Franse merken gereden. In 1983 kocht ik een bijzonder mooie 1301 Special van 1975 en later dat jaar mijn Aronde P60 Ranch van 1960 die ik nog steeds heb. Ik heb er vanaf het begin altijd voor gezorgd dat ik geheel selfsupporting was op het gebied van Simca onderdelen voorziening en kennis van alle daartoe behorende techniek. Hierdoor kan ik nog steeds, niet alleen mijzelf, maar ook anderen helpen aan onderdelen of technische adviezen.
De laatste 20 jaar heb ik daaraan mijn kennis en ervaring met remsystemen toegevoegd: ik heb niet alleen de onderdelen daarvoor, maar ook de kennis en ervaring voor het vakkundig reviseren van rem- en koppelingscilinders of alleen hoofdremcilinders, maar ook op het gebied van maken van nieuwe remleidingen of opklinken van remvoeringen op remschoenen.
Ook op het gebied van originele folders, instructieboekjes, olyslagers, werkplaats- en onderdelenboeken ben ik goed voorzien.
Simcaonderdelen

Re: even voorstellen

Berichtdoor simca ti » 01 okt 2015 21:48

welkom op dit forum.
je kennis zal waarschijnlijk nog wel eens worden gebruikt door de forumleden.
de auto`s worden alleen maar ouder en de onderdelen steeds schaarser.
simca ti
Grootmeester van het forum

Re: even voorstellen

Berichtdoor Paul1100 » 23 nov 2015 22:56

Hallo Ben,

Welkom op het Simca forum.

Paul
Paul1100

Keer terug naar Voorstellen