Simca/Talbot/Matra virus van Driesdeal

Stel hier jezelf en je auto(s) voor, het liefst met foto's natuurlijk. Leuk voor alle Simca liefhebbers!

Moderator: Paul1100

Re: Simca/Talbot/Matra virus van Dries

Berichtdoor Driesdeal » 06 sep 2015 23:57

Tijdje rustig geweest......
Maar er is niet niks gebeurd.
Dit voorjaar een witte Bagheera in erg mooie staat gekocht.
De eerste eigenaar was de huisleverancier van spuitwerk voor de Simca importeur.
(Hij had o.m. opdracht nieuwe auto's voor de RAI qua spuitwerk te "perfectioneren".
Daarna is ie Seat dealer geworden. Hij mocht natuurlijk niet met de Bagheera komen voorrijden, maar hem wel een plekje in de showroom geven.
Kortom; de auto is stilstaand oud geworden.
Nu staat ie nog bij Harm, die Doornroosje wakker mag kussen. Als ie binnen is zal ik zorgen voor een mooie foto.

Recent werd op dit forum een Solara SX voor weinig aangeboden. Ik heb gereageerd. Het was nog niet duidelijk of ie voor herstel of de slacht in aanmerking kwam.
Het gaat helaas het laatste worden. Voor mij zitten er genoeg bruikbare onderdelen op. Ik ga ze opslaan. De motor en de automaat bak hebben er net een ton op zitten.
het beige SX interieur (ook stuur en gordels) is nog heel mooi.
Bijgaand toch maar een foto gemaakt. (ik heb 'm niet gewassen :roll: )
Afbeelding
Driesdeal

Re: Simca/Talbot/Matra virus van Dries

Berichtdoor simca ti » 08 sep 2015 20:55

je bent lekker bezig dries.
en wat een variatie aan modellen ook.
een witte bagheera erbij is ook tof en zeker als deze hard is.
type 1,2 fo 3?
ik kom een dezer maanden zeker een keer binnenvallen bij je al is het alleen maar om de sfeer te proeven in zo een opslag.
simca ti
Grootmeester van het forum

Re: Simca/Talbot/Matra virus van Driesdeal

Berichtdoor Driesdeal » 24 sep 2016 16:48

Al weer een tijdje geen nieuws van deze kant. Ik ben intussen wel verder gegaan met het completeren van mijn collectie.

In 2015 heb ik een ivoorwitte Bagheera gekocht. Harm loopt 'm nu na. Zodra die weer thuis ik maakt ik er een foto van.
Begin dit jaar heb ik een tweede Tagora SX (Gris Renard, mijn favoriete kleur) toegevoegd. Deze is technisch goed en roestvrij, maar heeft in Parijs wat dekjes opgelopen die ik er uit wil hebben. Ook hier houden jullie een foto tegoed.

Nu de Chrysler 2L. Die stond, zoals jullie eerder hebben kunnen lezen nog op mijn verlanglijstje.

Afbeelding
Driesdeal

Berichtdoor John » 24 sep 2016 19:02

Een Simca Chrysler 2L Automaat heb ik vroeger ook gehad. :) Ben er in 1981 mee op vakantie naar Spanje geweest, heerlijke auto.
John

Berichtdoor reus » 27 sep 2016 18:40

Geweldig dat jij 2 pagina's met keurig nette auto's kunt vullen en natuurlijk ook je stalling :D
reus

Vorige

Keer terug naar Voorstellen