simca 1500

Stel hier jezelf en je auto(s) voor, het liefst met foto's natuurlijk. Leuk voor alle Simca liefhebbers!

Moderator: Paul1100

simca 1500

Berichtdoor fons schiltmans » 07 dec 2014 15:43

hallo met fons ik heb een simca 1500 automaat uit frankrijk , de auto is al een tijdje in nederland en is ook al een keer bij de rdw groningen geweest. op een paar kleine dingetjes na kwam de auto er redelijk goed doorheen. door tijd en geldgebrek is het er nog niet van gekomen on hem de weg op te krijgen,ik wil in 2015 daar me best voor gaan doen ,want stilstand doet de auto geen goed ,alhoewel hij na enig starten direct aanslaat,, hij is nu zover dat hij eerst overgespoten moet worden. want de lak is grandioos verbleekt/ verweerd (rood).IK heb zelf in 1971 een simca 1500 autom aangeschaft ,gekocht in nijmegen hij was roomwit ,niet de orginele kleur ,dat was zilvergrijs metallic , al gauw had ik snel pech door 2 incidenten. ,,een aanrijding op parkeerplaats eenzijdig en niet veel later de andere kant , allebij de achterschermen vernieuwd, en gelijk maar overgespoten in metallic grijs. Toen zomer 1971 naar italy rimini (ARREZO) .gereden .wat goed ging ook terug ..HET enige wat ie wel had was dat de automaat soms weigerde bij optrekken ,,dat kwam door een zeef die stuk was.IK heb hem op een gegevenmoment verkocht omdat ik een bmw autom 2000 op het oog had. nu jaaren later is het toch wel leuk dat ik weer zo n simca in me bezit heb.Hij moest wel van ver weg diep in frankrijk komen .Maar dat is wel gelukt allemaal..fons schiltmans uit tiel NU wonende sinds 1996 in roswinkel drenthe
fons schiltmans

Re: simca 1500

Berichtdoor simca ti » 10 dec 2014 22:04

welkom op dit forum fons.
hoop dat je de vorderingen ook wil delen hier op het forum.
succes met de aanpak.
simca ti
Grootmeester van het forum

Keer terug naar Voorstellen