Nieuw op dit forum

Stel hier jezelf en je auto(s) voor, het liefst met foto's natuurlijk. Leuk voor alle Simca liefhebbers!

Moderator: Paul1100

Nieuw op dit forum

Berichtdoor pete speed » 20 sep 2014 16:08

hallo Simca / Talbot-liefhebbers

Mijn naam is Pete, in mijn kart-periode bijgenaamd Pete Speed, ik woon in Limburg , Beesel en heb iets met Talbot Matra's. De eerste 1.6 Murena in 1981 nieuw gekocht en daar rijden we nog steeds mee; de 2e kwam in 1994 en was een 1983'er Matra Murena 2.2 S, die geheel gerestaureerd is , de 3e was een 1984'er Matra Murena 2.2 S , die vorig jaar naar Engeland is verkocht, de 4e is een 1.6 Matra Murena uit 1992, die nu als onderdelen bank geheel gesloopt op zolder staat. de 4e, géén Talbot, maar toch een Matra is een 2002 Avantime V6 Privilége met een getunede motor .
Verder houd ik me, in mijn vrije tijd, bezig met Franse oldtimers , liefst vooroorlogs.

Al enkele jaren organiseer ik een MATRA-Borderline-Treffen hier in Beesel, voor alles wat aan Talbot en Matra raakt. Zo ook dit jaar en wel op 21 september a.s. , juist ja morgen !
Diegenen die er nog bij willen zijn :
11.00 uur verzamelen bij Bakkes Höfke, Rijkel 26A in Beesel
start rondrit ( ca 75 km) om 12.00 uur, ca 13.00 uur lunch in Duitsland en daarna via mooie omwegen naar Beesel, waar we op de markt nog gezellig navertellen. In Duitsland rijden we een stukje autosnelweg zonder snelheidsbeperking, zodat we het luie roet uit onze uitlaten kunnen blazen.

Er is niets te winnen , alleen benzinegesprekken , verstevigen / uitbreiden van je netwerk , kofferbakverkoop is welkom.
Oh ja , deelname geschiedt geheel op eigen risico en verkeersregels dienen ten all tijden gerespecteerd te worden.
Wil je meedoen , graag even melden via de mail. ;)

vriendelijke groeten en misschien tot ziens
The Pete
pete speed

Keer terug naar Voorstellen