wtr wil ook een Simca

Stel hier jezelf en je auto(s) voor, het liefst met foto's natuurlijk. Leuk voor alle Simca liefhebbers!

Moderator: Paul1100

wtr wil ook een Simca

Berichtdoor wtr1501 » 20 mei 2013 20:04

Hallo allemaal,
Ik ben Wouter en heb Simca altijd leuk gevonden maar eigenlijk nooit op het idee gekomen om er 1 aan te schaffen. Ik ben eigenlijk meer Citroen man met de DS in het bijzonder.
Nu ben ik een paar jaar geleden al 'vreemd' gegaan en heb ik een 72-er 504 coupe aangeschaft die prima rijdbaar was. Alleen wilde ik toch wat plekjes aanpakken en een voorscherm vervangen. maarja, zoals dat gaat, vlak na de aanschaf werd dochterlief geboren en de Peugeot is nu nog steeds op de aandacht aan het wachten.
Ondertussen staat ook de Ds op stal met nieuw plaatwerk om zich heen maar zonder een laklaag.
Ondertussen was ook het BX virus aangeslagen bij mij en via een gare 1400 ben ik naar een niet gare 1400 leader gegaan. Toen een 16TRS automaat, een digit uit belgie, een GT uit Belgie, een 1400 break uit Frankrijk en nu een 19TRS break uit Frankrijk.
En toen stond er tussen de DS breaks op Leboncoin een oranje 1501 break en ik was verkocht....
Helaas ben ik die niet gaan halen hoewel hij lang te koop stond.
Ondertussen hebben we ook maar 1 rijdbare auto. Iets wat eigenlijk prima gaat maarrrr, binnenkort gaan we beginnen aan de bouw van ons nieuwe huis en dan is het weer wel handig om 2 rijdbare auto's te hebben.
Natuurlijk ga ik dan weer op zoek naar wat leuks ipv de 2 gestalde voitures op te knappen.
Dus tikken we weer 1501 en Simca in op diverse sites.
wtr1501

Keer terug naar Voorstellen