Berichten wijzigen/aanpassen

Discussieer er hier vrolijk op los over je favoriete Simca.

Moderator: Paul1100

Berichten wijzigen/aanpassen

Berichtdoor muddy bandit » 28 nov 2016 23:37

Is het op dit forum niet eens mogelijk om de eigen geplaatste berichten even te wijzigen of aan te passen?
Ik kan het knopje "wijzig bericht" namelijk helemaal nergens vinden, alleen het knopje "meld dit bericht" is slechts aanwezig... :(
muddy bandit

Re: Berichten wijzigen/aanpassen

Berichtdoor Paul1100 » 29 nov 2016 10:25

Het kan zijn de het een oud bericht betreft en na een bepaalde tijd is de optie wijzigen verdwenen.
Paul1100

Berichtdoor muddy bandit » 29 nov 2016 21:24

Zelfs de startpost van dit topic kan ik niet wijzigen, en die post is nog maar net één dag oud. ;)

Jammer, ik had gisteren namelijk de foto's terug willen plaatsen in het Grand Raid restauratietopic i.p.v. al die kruisjes die er nu staan. :cry:

-edit-: ik zie net dat ik dit bericht nog wel kan wijzigen direct na het posten.... misschien toch die instelling eens wat oprekken?
muddy bandit

Berichtdoor simca ti » 29 nov 2016 22:16

ik ben het wel eens met muddy.
je moet toch op de 1 of andere manier je eigen berichten kunnen veranderen?
ik zou dat wel op prijs stellen.
simca ti
Grootmeester van het forum

Berichtdoor Paul1100 » 30 nov 2016 00:05

Een forum is leuk omdat er verhalen op staan aangevuld met foto’s. Vanaf dat ik het forum mag beheren heb ik gevraagd om de foto’s al bijlage erbij te plaatsen. Dan blijven ze bij het verhaal. Als ze via een ander kanaal er op staan zoals bijvoorbeeld imageshack kunnen de foto’s verdwijnen als de schrijver ze weghaalt op zijn account van imageshack. Hieronder een tekst die van mij op het forum staat.

foto plaatsen.PNG
foto plaatsen.PNG (5.97 KiB) 163 keer bekeken

Hetzelfde is mijn idee van de tekst. Als iemand naderhand de tekst kan aanpassen klopt het hele verhaal niet meer. Het resultaat is dan een forum met allerlei gaten erin. Zoals jullie weten ben ik dagelijks hier op het forum aanwezig en wil iedereen helpen met alles wat er bij een forum komt kijken. Vraag het mij en ik zorg dat het goed komt. Ik voel het als mijn “taak” om het forum leesbaar te houden. Vandaar dat ik de keuze heb gemaakt om een tijd in te stellen waarna je zelf de tekst niet meer kunt wijzigen. Wil je toch iets in de tekst gewijzigd hebben dan kan ik dat doen en help ik jullie er met alle plezier mee.

Paul1100
Paul1100

Berichtdoor muddy bandit » 30 nov 2016 19:26

Dat verzoek aangevuld met nog diverse vragen meer hierover van anderen was voor mij juist de reden om eens wat van m'n zeer schaarse vrije tijd te gaan besteden aan de foto's weer terug te plaatsen, en niet meer vanuit dat (inmiddels duur betaalde) imageshack maar gewoon rechtstreeks uit m'n eigen bestand via de uploader van het forum.
En maandagavond had ik daar dus nog even wat tijd voor, maar helaas.... de kruisjes blijven dus nog maar even staan, het ermee helpen kun je eigenlijk alleen maar door het wijzigen van berichten toe te staan.
muddy bandit

Keer terug naar Simcaforum