2013

Discussieer er hier vrolijk op los over je favoriete Simca.

Moderator: Paul1100

2013

Berichtdoor muddy bandit » 01 jan 2013 11:58

Allemaal de beste wensen voor 2013, dat het een mooi Simca / Matra / Talbot-jaar mag worden met heel veel rij- en sleutelplezier en weinig brokken.

Patrick & Annemarie
muddy bandit

Re: 2013

Berichtdoor Simcaharm » 01 jan 2013 19:33

Hierbij wil ik ook iedereen de wensen doen voor het komend jaar en de jaren er na natuurlijk, Anders wordt het zo betrekkelijk.
2012 was voor mij een erg leuk jaar met de Horizon op de stand in Venhuizen en de Ralley in Eelde. Jammer was dat ik bij lang niet alle andere evenementen kon zijn. Dat zijn de leukste dagen waar je de meeste contacten onderhoudt.
Er was te weinig tijd voor echte restauraties maar dat gaat komend jaar beter georganiseerd worden. Ik lees met veel bewondering de restauraties van anderen. Die zijn een soort online cursus boek Simca restaureren. Ik heb nog een fotoverslag van de opknap beurt van mijn Ralley die ik aan het digitaliseren ben. Als dat klaar is zal ik die plaatsen.
Ook de rondritten door het land en de contacten die ik daar had met Simca liefhebbers die hier minder of niet bekend zijn waren erg leuk en geeft steeds weer nieuwe inspiratie aan de vele kanten die onze hobby heeft. Ik ben de meest uiteenlopende mensen tegen gekomen die op een heel verschillende manier onze hobby bedrijven. Ik vind dat erg leuk en groot was mijn verbazing toen één van hen op TV kwam bij RTL 4 met zijn verzamelwoede. Eeehh, smste ik toen een medeclublid en verzamelaar: " Is dit niet onze spiegel?" Antwoord was: "Maar hij had maar één Simca he?" Dus er is hoop.
Voor komend jaar zijn er vele plannen en staan er nog wel wat verrassingen te wachten. Als het zover is horen jullie dat natuurlijk.
Ik wens iedereen ook persoonlijk veel voorspoed en een goede gezondheid. Dat is namelijk een eerste behoefte om deze hobby te kunnen uit oefenen.
Graag tot ziens

Groet Harm
Simcaharm

Berichtdoor simca ti » 02 jan 2013 22:48

alle woorden zijn al gezegd en daar sluit ik mij volkomen bij aan.
voor mij persoonlijk wordt dit een vol simca jaar ivm restauratieproject in volle gang!
ps de tijd klopt niet geheel met het werkelijke tijdstip waarop ik mail.
loopt een uurtje vooruit.
simca ti
Grootmeester van het forum

Berichtdoor reus » 03 jan 2013 09:09

Een ieder de beste wensen en laat de club en je simca veel zien!
afgelopen jaar genoten van de simca's in RTL auto-wereld (1000 op 't Loo en 1200 bij the Gallery)
en net weer home alone 1 gezien met de horizon van de pizza-bezorger :)
Ik hoop dat mijn 1006 dit jaar wel in de goede lak komt! Dank voor jullie reacties om info te sturen
Ik zal het nu aan de spuiter doorgeven en een uur later hem bellen om een plan te maken
gr Andre Reus
reus

Berichtdoor Driesdeal » 03 jan 2013 18:35

Allemaal een goed jaar met veel gezondheid voor jezelf en onze oogappels.

Ik had mij overigens een Simca TI brochure en een Nederlandse handleiding aangeschaft. Hierbij zat ook een nieuwe "Klassiek en Techniek" bij van 2004. De restauratie van de 65-GP-44 werd behandeld.

De verkoper vertelde dat hij in dit blad schreef en daar Grensrijder van kende. Thuis meteen het artikel gelezen. Het is een klein wereldje, want daar was Ruud weer! leuk, zo je auto in een blad te zien staan.
Driesdeal

Berichtdoor Simcaharm » 03 jan 2013 22:11

Leuk dat je die spullen uit de advertentie hebt gekocht. Ik zag hem pas toen het al gereserveed was. Is het geen handleiding van een nieuw type TI? Op Speurders stond ook eentje maar die was voor het eerste type en werd door een mij bekend clublid op geboden. Dan ga ik de prijs niet meer opdrijven. Maar leuk, ook dat de "Super Ti " van Ruud in dat blad staat.
Groetjes Harm
Simcaharm

Berichtdoor simca ti » 03 jan 2013 22:51

die`ruud`kom je ook overal tegen he als het met een ti te maken heeft.
simca ti
Grootmeester van het forum

Berichtdoor Matrancho » 04 jan 2013 19:52

Ik heb de vrijheid genomen om het onderwerp even te verplaatsen.

Ronald :D
Matrancho
Beheerder

Berichtdoor Simcaharm » 04 jan 2013 21:46

Altijd goed dat er iemand de zaken weer op een rijtje zet zoals ze eigenlijk bedoeld zijn :lol:
Je bent secretaris of niet.
Simcaharm

Keer terug naar Simcaforum