Hulp gevraagd bij versnellingsbakprobleem MATRA RANCHO

Vragen. Hier helpen wij elkaar met tips en adviezen.

Moderator: Paul1100

Hulp gevraagd bij versnellingsbakprobleem MATRA RANCHO

Berichtdoor stradale » 19 okt 2014 12:19

Hallo,wat een leuk ritje in het mischien wel laatste zonnige weekend van dit jaar moest worden eindigde helaas anders...ik heb mijn rancho enkele weken en het enige nadeel vondt ik de versnellingspook wiens gebruik ik al eerder omschreven heb als roeren met een lepel in een kom soep maar ondertussen was ik ook daar aan gewend.Echter na even geparkeerd te hebben vanmorgen werd ik geconfronteerd met het volgende,ik kon nl. alleen met eerste en tweede versnelling nog gebruiken,dus geen achteruit en 3 en 4 meer
Na een inspectie onder de auto werd ik als leek niet echt wijzer,daarom mijn vraag ?Is hier en dat lijkt wel duidelijk iets losgeprongen of versleten of kan er ergens iets mis zijn in de bodembevestiging van de pook en wat heb ik hier voor nodig,heeft er iemand een technische tekening qua onderdelen en waar kan ik evt. onderdelen vinden ?Dank bij voorbaat voor ieder antwoord,ik zou het erg op prijs stellen.
stradale

Re: Hulp gevraagd bij versnellingsbakprobleem MATRA RANCHO

Berichtdoor Hansranch » 19 okt 2014 15:35

Stradale Geef me je via je prive bericht e mail maar dan stuur ik wel wat info IK denk dat er een schakel staang los zit Ik heb ook wel onderdelen voor je
Hansranch

Keer terug naar Technische vragen en ook over Simca