Oldtimerboulevard Weert 2014

Plaats hier uw foto's en reacties op één van de vele evenementen die er zijn, die u met uw Simca heeft meegemaakt in binnen en buitenland.

Moderator: Paul1100

Oldtimerboulevard Weert 2014

Berichtdoor Découvrable » 11 jun 2014 09:58

Afgelopen 2de pinksterdag was het de eerste versie van de Weerter Oldtimer Boulevard 2014.
Dankzij een oproep op de SACN waren er vier leden (en twee niet-leden) die hun auto's aan het publiek wilde laten zien.
Het is een zeer drukke dag geweest met veel belangstellende. Rond de middag hadden we een bui, maar
daarna kwamen de belangstellende weer nieuwsgierig langs gelopen.
Vele hadden goede herinneringen aan de Simca's en Talbot's. Een geïnteresseerde passant had zelfs nog een boek thuis liggen voor de 1501.
Dit is hij later die dag nog komen brengen.
De motorruimte van de 1000 Rallye 3 is vaak op de foto gezet, net zoals de witte Simca 1100 van Patrick. Maar ook het klaptafeltje (de vloerplaat uit de achterbak wat een optie was uit die tijd) van de 1501 genoot veel belangstelling.
Al met al een geslaagde dag waarbij ons merk goed aanwezig was.

Hieronder de foto's van de aanwezige Simca's en Talbot's. Onder aan de foto's een link naar een site van een bezoeker
die meerdere oldtimers op de foto heeft gezet.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Meer foto's:
https://www.flickr.com/photos/60579597@N06/sets/72157645081618102
Découvrable

Re: Oldtimerboulevard Weert 2014

Berichtdoor henk » 11 jun 2014 19:02

Mooie foto's, en zeker een geslaagde dag! deze mening deel ik volmondig.
De man (en zijn vrouw) van het boek vroeg me of ik interesse had in een paar boekjes over de 1501. Ik vroeg hem om wat voor boekjes het ging, en zoals het een echte hollander betaamd vroeg ik wat hij er voor wilde hebben. Hij zei: "niks, je mag ze zo hebben, geef je me adres maar even, dan stuur ik ze op". zo gezegd zo gedaan. Ik was benieuwd of hij ze echt zou opsturen. Deze vraag werd al snel beantwoord toen hij een uurtje of twee later weer bij de Simca's kwam met een tas met een vraagbaak, een franse vraagbaak en nog een mooi achterlichtglas. Geweldig toch! Hij kwam ze zelfs nog brengen ook!
Verder echt heel veel leuke reakties gekregen op de Rallye 3, de 1100, de samba decouvrable, de rancho en de tourist. Heel leuk ook om weer een paar clubleden te ontmoeten.
Zeker voor herhaling vatbaar.
henk

Re: Oldtimerboulevard Weert 2014

Berichtdoor MarkB » 10 jul 2014 11:18

Bedankt voor de foto's!
Vooral die laatste met de gele kleurencombinatie ziet er goed uit
MarkB

Keer terug naar Evenementen