Restauratie Matra-Simca Rancho

Ben je met een project bezig, laat ons hier mee genieten!

Moderator: Paul1100

Re: Restauratie Matra-Simca Rancho

Berichtdoor Paul1100 » 12 jul 2015 14:07

Ja dat is leuk. Iets vinden in de buurt en nog nieuw ook.
Paul1100

Berichtdoor erikwag » 16 jul 2015 20:23

Paul1100 schreef:Ja dat is leuk. Iets vinden in de buurt en nog nieuw ook.

Hoi,

Wat dat betreft heeft internet de wereld klein gemaakt en makkelijker om onderdelen te vinden die je nodig bent, vroeger moest je overal heen rijden en dan maar kijken of het de juiste is.
Nu zoek je gericht op internet en kijk je haast de hele wereld rond en dan in één keer vindt je iets dicht bij huis. Je verwacht het niet en dan is het er wel dat is wat het grappig maakt.

Erik
erikwag

Berichtdoor Paul1100 » 16 jul 2015 20:43

Batterijen bestel ik rechtstreeks in China. Het komt nog aan ook. Voor 1 euro kan ik niet naar de stad rijden en de parkeergarage betalen.

Afbeelding
Paul1100

Berichtdoor erikwag » 19 jul 2015 18:01

Hoi Allemaal,

Morgen naar Frankrijk, een paar adressen meegenomen en kijken of we nog wat kunnen vinden voor de Rancho.

Erik
erikwag

Berichtdoor Paul1100 » 19 jul 2015 18:21

Succes met de zoektocht.
Paul1100

Berichtdoor erikwag » 10 feb 2016 17:40

Hoi Allemaal,

Al een hele tijd is er in ons verslag geen update meer gekomen met ander woorden en jullie vragen je vast ook wel af, wordt er niets meer gedaan aan de Rancho?

Helaas ligt het werk aan onze Rancho helemaal stil en dit soms tot grote ergernis van mij zelf.
De laatste tijd veel nagedacht waarom ben ik er aan begonnen en hoe nu verder.

Ik ben er aan begonnen omdat de Rancho de auto was die ik altijd al graag eens wilde hebben en in de prijsklasse waar ik eerst zocht zit er altijd nog wel werk aan de Rancho en waarom dan niet eentje kopen waarvan je weet dat het moet gebeuren en de prijs er ook dan naar is.

We zijn dan ook met veel plezier begonnen en alles ging goed tot ik helaas ziek werd. Dit heeft voor mij een toch grotere impact gehad dan ik zelf ooit had gedacht, niet dat we bij de pakken neer zitten maar alles er omheen en het medicijn gebruik heeft alles anders gemaakt.

We hebben nog steeds veel lol en ik geniet van elke dag, alleen is er weinig energie om naast de dagelijkse dingen nog bezig te zijn met de Rancho.

Hoe nu verder? Ja soms weet ik het zelf ook niet, verkopen is geen optie daarvoor brengt het te weinig op. Wegbrengen en alles laten doen is ook geen optie.
Er zit denk ik helaas niets anders op dan alles goed opruimen en een tijdje te laten staan. Hopelijk kijk ik er met een jaar heel anders tegen aan en gaan we weer rustig verder.

Voor velen die een Rancho hebben is het een droom auto en dat is het voor mij ook nog steeds.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groeten,
Erik
erikwag

Berichtdoor simca ti » 10 feb 2016 22:37

als de rancho geen sta in de weg is dan lekker laten rusten dit project.
gezondheid gaat voor alles.
begin er weer aan als je het aan kan.
een restauratie moet plezier brengen en moet geen verplichting worden.
dit heb ik zelf met mijn project.
soms gebeurt er niets en soms weer veel maar wel altijd lol als ik weer bezig ben.
voor mij is het een soort therapie.
een echt meerjaren plan.
komt denk ik wel goed met jullie rancho want de passie is zeker aanwezig bij jullie.
succes en misschien tot sim 2016?
simca ti
Grootmeester van het forum

Berichtdoor muddy bandit » 11 feb 2016 23:48

Hoi Erik,
Niet over gaan piekeren maar gewoon laten rusten, zo lang de droom er nog is komt er vanzelf weer een moment waarop je er wel weer aandacht aan kunt besteden.
Bij mij is er ook een pauze van ¾jaar geweest door omstandigheden, maar de verzamelde stof blaas je er met een luchtpistool zo weer af. ;)
muddy bandit

Vorige

Keer terug naar Restauratie verslagen